Güneş ufukta erir, akar altın bir nehir,
Kumsalda her bir adım, sanki efsunlu şehir.
Mevsimin nabzı vurur, her sokakta bin neşe,
Ruhunu teslim et bak, doğacak yeni güne.
Eller havaya kalksın, göğe yükselsin bu ses,
Bu saatten sonra arasan ne olur aramasan ne olur
Çok aradım cevapsız, ve o sayfayı kapattım o gün
Senin çevren geniş, gönlün benden iyisini bulur
Gün gelir hayalim silinir ve adımı unutun o gün...
Daha gerekmez, şaşırıp yanılıp gelme rüyama
Gönlüm bir enkaz şimdi, sevdam bir kara yara,
Aldığı yara büyük, ölçüsü yok, derin bir ara.
Çektiğimi bir Allah, bir de bu yanmış yürek bilir,
Bu yüzden yemin ettim, bir daha kimseyi sevmemeye dair.
Aşka kapattım kalbimi, mühür vurdum sessizlikle,
İçimde yaşadığım o acının ihaneti var sadece...
Gurban olduğum, nolur hasta olma gurbet ellerde
Bakanın edenin, nazını çekenin olmaz yarim oralarda
Dil ucuyla geçmiş olsun denir, boşa gider dualar dillerde
İlaç olsam, biçare ölürüm de gelemem gurban olduğum...
Büyük sevdaların her zerresinde çile saklıymış
Sevdiklerin yanında değilse sılanın gurbetten hiç farkı yoktur
İş güc derken gündüz avunursun da, geceleri düşünce çoktur
Bilmediğin yerlerde bir başına yaşamak zordur
Dediklerim bir kulağından girip diğerinden çıkmasın Ahmet'im...
Attan düşenin halinden attan düşen anlar
Gurbetin kahrında, her gün erirken,
İşinle, gücünle, unutuyon beni.
Vuslatın düşünü, hayal kurarken,
Geçimlik telaşla, unutuyon beni.
Gündüzün iş dedin, gecen yorgunluk,
Gurbet soğuk rüzgardır, üşütür mü tenini?
Kime anlatsam bilmem, sendeki o beni,
Doğum günün gelse de boynum bükük kalıyor,
Hasretin dalga dalga, deryalara salıyor.
Mevsimler gelip geçer, takvimler yorulur da,
Güzel insan nasıl olur, bilmek istersen eğer,
Gönlünde hüzün saklanır, yüzünde tebessüm gezer.
Gözünde yaş pınarı, her daim hazır bekler,
Dosta dönerken yüzü, coşar neşesi, gözleri güler.
Geceleri ağlarken, yalnız Rabb'inden diler,
Güzel olan her şeyi herkes seviyor,
Ama güzel sevmeyi kimse beceremiyor...
Bir çiçeği koklamak başkadır, onu büyütmek başka,
Bir manzaraya hayran olmak ayrı, o manzarayı kalbinde yaşatmak ap ayrı...
Güzellik geçicidir, bir süre parlar ve söner belki ,
Bu gece bir ateş vardı tenimde
Guzum diye diye beynimi oydum.
Anadan üryan çırıl çıplak soydum
Dudağımı dudağının üzerine koydum.
Düşünceler düşlerimde sökülüverdi




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!