Hangi yöne baksam gurbet kokuyor,
Adımlarım benden firar ediyor.
Oysa her yol beni bana götürürdü,
Şimdi her köşe başı beni soruyor.
Gönül bir menzil arar, yorgun ve dilsiz.
Nereye Gidersem Gideyim Kendime Varamıyorum..!!
Hani bir kalabalıkta tek başına kalırsın,
Hani bütün duvarlar üstüne gelir;
Bir suskunluk büyür de boğazında kalır,
İşte öyle bir şey.
Hani bir şehir ışığı titrer de camda,
Haram karıştırdın helal aşına
Saraylar diktirdin mezar taşına
Gelen ağlar oldu kendi başına
Ekmeğin tuzu da bozuldu başkan
Sözlerin ballıydı, özün ise kor
Hasretin ayazı bağrımı deler
Ne çok üşüyorum bir bilsen anne
Hasretin içimde her gün iniler
Keşke gece vakti bir gelsen anne
Bak ben de yaşlandım çöktü omuzlar
Hasretinle yanan yüreğime merhem bulunmaz,
Sevdiğim, yüreğimin sarılmana ihtiyacı var bilesin.
Seni bekleyişimin bir adı yok,
Yüreğimde lal olmuş duamsın.
Yanımda yoksun ama bir yerlerde hala varsın,
Iyi ki varsın, iyi ki tanıdım ve iyi ki benimsin..
Bir gece yarısı olur da kalbin unutmazsa beni,
Beni hatırla emi…
Uykusuz gözlerimden süzülen her damla yaşta,
Gölgemi ara,
Her ıssız kuytuda, loş bir ışıkta.
Hatırla beni,
Hayalinle avundum, her anı dertle ördüm,
Seni rüyalarımda vuslat bahsinde gördüm.
Aşkınla mühürlendim, sanki seninle hürdüm,
Işığım ol ne olur, zulmetim olma kadın.
Mecruh gönlüm inliyor, ismin dilimde hece,
Hayalinle bölünür en huzurlu uykular
Kaderle aramdaki o buzları eritemem
İçimde fırtınalar, dışımda hep korkular
Seni her düşlediğim an kendime yetemem
Yüreğim bir mengene, sıkıştıkça daralır
Ben öyle çok fazla hayal kurmam,
Çünkü gerçekleşmez hiç biri bilirim,
O zaman ne gerek var hayal kurmaya,
Ve de olmayacak hayallerin peşinde koşmaya....
Nafile bir çaba ile,
Niye boş yere yorulsun kalbim,
Hayaller kurarız uçsuz bucaksız,
Gerçeğe çarpınca kırılır kanat.
Ne akılda hata, ne fikir haksız;
Kaderin yazdığı başka bir sanat.
Gönül bir deryadır, umut bir gemi,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!