Yaşam denen sahnedeyiz, figüran kimisi,
Kimi onuruyla yürür, şeref terk etmiş kimini,
Toprak gibi verimli, hayatın özü kimisi,
Varlığı bile gereksiz, bir ot misali kimisi...
Herkes bir yolda, bir biçimde ilerler,
Tembelliğim bir ferman, rahata düşkünlüğümse yasa,
Nefret bile bana ağır yük, kaldırır mı bu kafa?
Kin tutmak çok yorucu, akılda bir sürü tasa,
Unuturum ben hepsini, uyku şart ve hayat kısa...
Gönlüm geniş bir ova, iz bırakmaz hiçbir kin,
Hayat, sırrını sunar sessizce,
Gözleri gönlünde olan bilene.
Ne bir fazlalık arar ne eksiklik,
Kıymet bilenler için özeldir.
Başımızın üstünde bir taç misali,
Şiirlerim sanadır kadın ster duy ister duyma
Ben olmuş son şiirin , adam, ağlattın beni.
Yeme kalan ömrümü, kadın beni sana yar sayma
Beni güldürme adam, sevdiğim günden beri her gün ağlattın beni....
Sadece seni yazar okurum bilmez misin be kadın
Koşma deli gibi, yakalayamazsın zamanı
Sen her ne kadar farkedemesen de, aslında o kovalıyor seni
Belki az sonra , belki de yorgunluğa yakın sonumuz,
Öyle yada böyle, adım adım varacağız yolun sonuna
Sen özgürce doya doya yaşa, olma yaşamın esiri,
Tekrarı yok, hayat telaşı yemesin bu güzelim ömrünü...
Bir tek şeytanlığa çalışıyor kafa
Zalimin zulmü yayılıyor her yana
Hak hukuk kaldırılmış tozlu rafa
Haydı sessizce ağız dolusu ana avrat bi gülümse...
Çatlamıs ar damarı namus ise yitmiş
Hadi yoksulluğu anladık biraz,
Ekmek aslanın ağzında dedik.
Lakin gönüllerde bitmiyor ayaz,
Sevgiyi de mi parayla yedik?
Cepteki noksanlık bükse de beli,
Niye hep güzel olanı seviyoruz?!
Niye fiziğe girinti çıkıntıya bu kadar hevesliyiz?
İnsan kokusu hoş gülü de sever,
Canını acıtan dikeni de sever
Adam tebessüm eden kirli bir yüze
Ya da nemli bir çift göze de aşık olabilir
Ne varsa bitti aramızda söyle doğrumu
Yaşadığımız herşey kolayca unutuldumu
Aşk ateşın kıskançlık ayaziyla soğutuldumu
Her şey gördüğum rüya gibi hayalmi oldu...
Belki bu son şiir diye seslensem
Yüreğimde bir sızı, gözümde bir yaş,
Acılarım çok derin, her biri bir kış.
Kime yaramı göstersem, daha çok kanadı,
Kaderim bu zannımca, böyle yazıldı...
Sustuklarım birikmiş, dilimde kör düğüm,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!