Kuşatmış hayallerin kurtuluş yok sazaktan
Sessizce faciaya taşıyorsun her gece
El değmeden acını hissederek uzaktan
Kanattığın yaramı deşiyorsun her gece
Anlam veremiyorum bazen sana sevdiğim
Nedense hep kalbimi kırmaya heveslisin
Çok çektim be hayattan anlasana sevdiğim
Bakıyorum ki sen de vurmaya heveslisin
Ademden beri böyle başladı bu hikaye
Nefsimizin peşinden ısrarla geliyoruz
Vicdanımız körelmiş hak sadece kinaye
Ağlanacak hallere nedense gülüyoruz
Hüzünlü bir romandım evvel zaman içinde
Kaybolan gençliğimin satır aralarında
Acılarla yoğruldum kaldım aman içinde
Kaybolan gençliğimin satır aralarında
Ulan seviyorum be yok başka bir tanımı
Tuğba, Zehra, Dilalar abi desin sen deme
Vallahi her dedikçe yandırdın sol yanımı
Gamze, Fatma, Sılalar abi desin sen deme
Bazen mutlu sanırlar uzaktan bakılınca
Bilemezler oysaki gönül yaşlar içinde
Sessiz sedasız çöker bir yürek yıkılınca
Zamanla harabeye döner taşlar içinde
Kalbime yazdım seni silinmez bir yazıyla
Yaşanan duygulara az derim iflah olmam
Sunduğun zehir olsa yaşarım o sızıyla
Ömrüme kış olsan da yaz derim iflah olmam
Fâni hayatımızda sevgi duygusu varken
Yüreğimin sesiyle nefreti sorguladım
Bismillah diyerekten uyanıp sabah erken
Vicdan mahkemesinde nefsimi yargıladım
İlk nefesle birlikte
Başlıyor hayat sınavımız.
Henüz daha yeni doğmuşken,
Kulağımızda okunan
Ezan sesine karışıyor
Büyüdükçe artacak olan çığlığımız.
Sevgimin ölçüsünü kalbime sormak gerek
Gönül gözüyle görüp öyle sevdim ben seni
Vuslatı beklese de hasrete hazır yürek
Umudu sele verip öyle sevdim ben seni




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!