Gözler uykuya hasret ellerim nasır tutmuş
Eşim dostum çoktandır varlığımı unutmuş
Felek mazlum canımı yokluk bağrına atmış
Bitap düşen bedenin kalmadı yaşam gücü
Fakirlik şu sırtımda sanki deve hörgücü
Varlığı beklerken darlığa düşüp
Yokluğa alıştık farkında mıyız?
Merhameti geçip vicdanı aşıp
Günaha ulaştık farkında mıyız?
Garibanın yurdu ezelden gurbet
Ne toprağı belli ne taşı belli
İçtiği su bile zehirden şerbet
Ne ekmeği belli ne aşı belli
Gözün aydın demektir sebebi ziyaretim
Yüreğimdeki aşkın yok oldu geçmiş olsun
Seninle olmak değil artık hiçbir niyetim
Ben seni unutalı çok oldu geçmiş olsun
Biraz daha sabret canım diyorsun
Geçen vaktin dili yok ki duyursun
Gönlüm boşluğunu nasıl doyursun
Ömrümü hüsranla doldurmadan gel
Bekle dedin bunca yıldır beklerim
Kabul buyurursan sanadır sözüm
Hayatına huzur vermeye geldim
Eğer istiyorsan hasrete çözüm
Ömrümü yoluna sermeye geldim
Yağmurlu bir havaydı fazla soğuk ve ayaz
Maziyi hatırladım film gibi siyah beyaz
Gururuma yenilip etmedim bir tek niyaz
Gidişinin ardından kalakaldım öylece
Çift kişilik hayallerimle
Geldiğim bu şehirden
Tek başıma dönüyorum.
Hiç iyi değil vaziyetim,
Gözlerini görüyorum
Otobüsün nemli camında.
Kendi kendime yeter yüreğimdeki acım
Yaşattığın çileden bık da git ne olursun
Sanma ki bundan böyle selamına muhtacım
Veda bile etmeden çık da git ne olursun
Gittiğin günden beri yokuş ettin düzümü
Hüzünlere açılan yola döndü bu gönlüm
Çıkmaza girdi her iş bulamadım çözümü
Rüzgarlarda savrulan küle döndü bu gönlüm




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!