muhsin yener...kim.? önce insan İçinden geldiği gibi yazan aruz bilmez hece bilmez yazar kendi için yazar..Dostlarla paylaşırım kimi beğenilir kimi beğenilmez şiirlerimin hepsi benim gülümdür sarı gülümdür.Dostuma arkadaşıma sahip çıkarım Onları kolay elde etmediğimii unutmam kıymetlerini bilirim..Çıkarsız riyasız sınırsız dostluklar dileğiyle.Aranızda olmak güzel
Tükendi gözlerim seni aramaktan
Tükendi ellerim seni sana yazmaktan
Tükendi umutlarım seni sensiz yaşamaktan.
Tükendi gözlerim
seni aramaktan…
Bir gün mutluluk
Kapını çalarsa
Sakın açamazlık yapma…
Çünkü o,
Senin en büyük özlemindir.
Yıl 2023
“Laiklik elden gidiyor…” dediler.
“Atatürkçüler nerede?” dedim,
düzeni gösterdiler.
Seni özledim kardeşim…
Bir dağ başı yalnızlığı gibi çöktü yokluğun içime.
Sesini özledim,
O içimi ısıtan sohbetini.
Gün daha doğarken
Düşman arsız ve hain, basmış kapıyı
Uyur mu içerde, yiğit ulusum
Unutmuş Türk’teki azmi, yapıyı
Durmadı, yürüdü, aslan Mehmed’im
Edirne düzünden, Kars yaylasından
İKİ KELİME
Bambaşka bir insan oluverirdim
Seninle buluştuğum anlarda.
Bir başka bakmak isterdim gözlerine,
Ellerini bir başka sıkmak gelirdi içimden.
Dostluğu öğrenmek için
bir sofraya oturmak gerek kardeşim,
aynı ekmeği bölmek,
aynı yarayı susarak taşımak
Değer dediğin şey
Hani insan bazen
kendini koca bir kalabalığın içinde
yapayalnız hisseder ya…
Bir ses arar,
bir “merhaba”ya sığınmak ister.
Hayat çok güzeldir
acıları olmasa…
Gül çok güzeldir
dikenini saklamasa bağrında…
İsmin dudağımda,
sevgin yüreğimin en derin yerinde…
Nereye baksam
gözlerin düşüyor geceme.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!