Karın beyaz yasında buz tutarken rüyalar,
Sağanaklar içinde sarsılırken dünyalar,
Buz tutmuş camlarda can çekişen hülyalar...
Geleceksin diyerek her fırtınada bekledim.
Kavurucu yazların o amansız narıyla,
Baharın çiçeklerle süslenmiş varıyla,
Dağların dumanıyla, vadinin efkârıyla...
Belki bir gün çıkıp gelirsin diye bekledim.
Zaman yorgun düştü, takvimler yoruldu,
Hasretin kurşunuyla şu kalbimden vuruldu,
Ömrümün saatleri sensizliğe kuruldu...
Sen hiç gelmedin, ben ise hâlâ beklerim.
Kayıt Tarihi : 29.05.2026 01:04:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!