Güne başlarken bir kez aynaya bir kez kalbinize bakmalısınız.
Yüzünüzde yaşıyor olmanın mutluluğu,kalbinizde vicdanınız yerli yerinde mi?
Rojem;
İçimdeki güvercinleri,
göğüs kafesimden özgür bıraksam,
bil ki sana uçarlar sevgilim...
Ne kadar güzel yüreğin vardı.
Yüreğim sana doğru akardı.
Hiç kırmazdın,
Bozmazdın
Dağıtmazdın beni.
Belki de onun için seviyordum seni.
Gençliğinin ortasında.
Mapushane voltasında.
Omuz atmış soyanlara.
Yoksulluk var paltosunda.
Memo gardaş devran döner.
Kime elim deydiyse,
Kırıldı elim.
Kimi çok sevdiysem,
Yere serildim.
Elim tutamadı elini.
Her anımda sen.
Gecemde gündüzümde.
Bitiremediğim her sözümde.
Ve seni arıyorum
Kaybettiğim izimde.
Bana çok yakındın,
Sevince insan her halini seviyor.
Uyurken de ne kadar güzelsindir.
Ve rüyandakiler ne kadar şanslı...
Ben şiir yazabilirim sevgilim
Matematik bilmem ki
Onun için hesapsızca
Sevdim seni...




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!