Hani gece olur ya.
Yıldız sağnağında,
Sen dilek tutarsın.
Mutlu olursun çocuk,
Gözlerin ışıldar.
Bi b@ka benzemeyen hayatlarımız vardı, birilerinin gıpta ettiği.Eğri bir çizgi hayat,dümdüz olunca başlayan...
İsterim ki hep gül,
Solmasın yüzünde güller.
Gülüşünde dağılsın kederler.
Uğramasın sonbahar yağmurları,
Savurmasın yapraklarını rüzgar.
Çocukluğumuzdan kalmadır gülüşlerimiz,
Bir sigara fazladan yaktım bu gece.
Varsın bir eksilsin ömrümden.
Kırılmış gönlümden,
Yeni bir gün doğmaz bilirim.
Mum alevidir geceme düşen
Yanar yanar eririm...
Her geçen gün
Daha çok seviyorum seni.
Üşüdüğümde tuttuğum ellerini.
Kaybolmaya hazır olduğum gözlerini.
Bana can veren nefesini.
Seni işte seni seviyorum.
Gözümün önünden film şeridi gibi geçmeli yazacaklarım.
Yüreğinizden tutup sizi de götürmeliyim hayat perdesine.
Senaryosu kader olan ne hayatlar var yaşanan.
Yalnızlıkta solan çiçekler gibi.
Usul usul kaybolan...
Fukara yaşamıdır bizimkisi,
İş,aş savaşıdır.
Yarı aç yarı tok,gireriz toprağa...




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!