Gönlümün bütün kırlangıçları tele dizili,
Gözkyüzüm olan yüzüne bakmak için...
Ben tesadüflere çok inanırım Loya.
Ve ne tesadüftür ki bütün şiirlerde sana rastlarım...
Sonbahar rüzgarları esiyor yüreğime.
Özlemek çok zormuş hasret kaldım tenine.
Yine değsin isterim ellerin ellerime.
Gökler nazar vermesin saçının bir teline.
Sonbahar yağmurları gözümde düğümlenir.
Mavi dalgalar savursun bizi.
Sevdamız vursun kıyılara.
Ve Ay ışığı dokunsun uzaktan
Saçlarının kızılına.
Öyle sarsın ki koların
Denizdeki maviden
Can bile bedende durmuyorsa,
Nasıl seveyim bedenini?
Özünü sevdiğim...
Ben seni ilk gördüğüm gün sevdim.
Özür dilerim.
Yüreğimdeki çocuk koştu, sanasarıldı.
Özür dilerim.
Kalbimizde küllenen közü geri yaktım.
Özür dilerim.
Mevsimlerden maviyi severim.
Düşlerin sonsuzluğundadır yerin.
Gerçeklere sığdıramadım seni.
Özür dilerim...
Papatyalar topladım size.
Pencerenizden bahar eksilmesin.
Ben aşkınızdan eriyen mum,
Papatyalar üşümesin...
Rojem;
Sen papatyaları seversin.
Ve ben bilirim narindir papatyalar.
Seviyor sevmiyor diye iddaya girip,
Çiçeğini koparamam...
Payıma yalnızlık düştü
Kuru dalda kuş gibi
Üşüyorum üşüyorum...
Sanki mevsim kış gibi.
İçimi delen bakış gibi




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!