Izdırabım taşar yorgun gönlümden.
Bu nasıl kadermiş sanki kömürden.
Sensiz günlerimi saymam ömürden.
Böyle olmamalıydı aşkımın sonu.
Yanımda kalmalıydın bir ömür boyu.
Yarınsız aşkmış canım,
Senle yaşadığımız.
Görünmez bir tuzakmış,
Kalpte taşıdığımız.
Batacaksa batsın artık,
Bu bayram da gelemedim anne!
Bu bayram da yordum gözlerini pencerede.
Saksıda ki sardunya da özlemiştir beni.
Hani ne de olsa geçen bayram öpmüştü ellerini.
Yüreğimdeki sonbaharlara inat dökmesin çiçeklerini.
Elinin değdiği yerden büyür baharlar bilirim.
Öyle bir bak,yak beni.
Siyah gözlerin gece gibi.
Kırmızı dudaklarının ateşi,
Cehenneme düşürür bedenimi.
Ellerin ellerime değer gibi,
Kaç geceyi savuşturdum yokluğunda,
Kaç geceyi bekledim.
Bu ne tezatlık sevgilim!
Seni sevdiğim gibi,
Ben kendimi sevmedim.
Rojem;
Bütün yasakları ihlal edesim,
Bütün tel örgüleri yıkasım var.
Bütün mayınlara basıp,
Kalbimden vurulup kalbine düşesim var...
Başaklar boy verir bir bir.
Toprak ananın koynunda bereket.
Umutlar daneler kadar mutlak.
Ve bu vatan için toprağa girmek,
Sonsuz kere dirilmek...
Büyük aşktı yaşanılan.
Sarmaş dolaş kollarımda.
Seni ne çok sevdim inan.
Can verirdim yollarında.
Hatırlatır seni bana.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!