Merdivensiz kuyuda yalnız kaldım.
En derinlerde ben sensizliğe sarıldım.
Sessizce rüyalara daldım.
Uykularımda hayaline aldandım.
Tuttun ellerimi,seninle fırtınaya kapıldım.
Umudumu adında,nefesinde sakladım.
Gurbette benim sıla da.
Nem de benim gam da.
Ahvalimi kime diyem.
Mevlam duyuyor duamda.
Kıyafetlerimiz eskidi artık.
Şekerlerin de tadı buruk.
Elde kocaman bir yalnızlık.
İyi bayramlar dünlerim,
İyi bayramlar çocukluk.
İyi ki gülleri seviyorsun,gülüm.
Papatyalar ihtimallerle dolu,
Güller ise sadece sen...
Ortada küçük bir yalnızlık,
Büyük bir sensizlik söz konusu.
Pinokyo'yu burun farkıyla geçerim,
gözlerinin hatrına.
Dert etmesen de/etme (sende)/iyiyim.
Nasılsın demişsin:
-İyiyim ben?
Yine de sen bilme ama:
-Sana iyiliklerimi verdim ya,
Acılarımın içinde kaldım ben.
Seviyorum duymuyor sevdiğim.
Kaç desibel bağırırken yüreğim.
Dizeler çarpışıyor benimle.
Ve o aptal kalem,
Yine aşkla yazıyor.
Seni seviyorum!
Yüreğinden sevgi akıyor kadınım.
Gözlerinin sıcaklığından belli.
Ilık bir rüzgar gibi tebessümün.
Yüreğime okşayıp çarpan.
Öpüyorum yüreğinden.
Öpüyorum gözlerinden.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!