Merhaba ;
Bu size ilk seslenişimdi ve nefes aldığım sürece susmayacağım.
Herkes gibi bi yanım eksik , bi yanımda tamiri ve telafisi olmayacak izler var. Kırık kalpler tamirhanesi kursam , ortalık ustadan geçilmez eminim. Yani demem o ki ; Ustası olduk her derdin ve kimi derdin devası.
Konuşacak çok konu var ve paylaşılacak çok anı , acı ve üç beş sevinç iliştiririm araya da.
Eeee o zaman yeniden Merhaba !
Kayıt Tarihi : 12.04.2026 21:52:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!