Merhabalar ;
İnsan bazen gerçekten yorulur ya hani , bende en yorgun zamanlarımda başladım yazmaya. Hayatın gerçek yüzüyle tanıştığım vakitler de çok küçüktüm. Bir çocuğun en çaresiz , en kimsesiz hali nedir diye sorsam belki de çoğunuz bir çok farklı yorumlar yaparsınız eminim.
Benim ki Annemi , canımı ,ciğerimi nefesimi kaybedişimle başladı aslında. Ders çalışıyorum bahaneleriyle odalara kapanmalar , sonra oturup ona olan özlemini yazman ...
Ve daha nicesi ardı ardına geldi aslında.
Çocukluk zamanlarımda hep gece yazdığım için , mahlasım gececi şairdi. Sonrasında Ceketsiz ismi beni tam anlamıyla tamamladı. Üşüyen yanımı yansıttı , kimsesizliğimi yansıttı.
Sonra hikayemiz aslında çoktan başlamıştı. Tanışmıştık dertle kederle büyümeye. Peşi sıra geldi her şey işte...
Beni , benim yazılarımda , şiirlerimde bulun. Orda tanıyalım , tanışalım. Bir gün bende bu hayata veda ettiğim de geriye sadece sözlerimiz kalacak öyle değil mi ? Belki sağ iken tanıyamadıkları , anlayamadıkları beni , ben ölünce anlar ve tanırlar. Ve tabi ki belki binlerce , onbinlerce okurla buluşuruz.
Şimdilik hayattayım , bir gün öldüğümü elbette duyarsınız.
Rabbim hepimize sağlıklı sıhhatli ömürler versin.
Ve en önemlisi , kimseye muhtaç etmeden , elden ayaktan düşürmeden , hayırlı ölümler versin.
Kalın sağlıcakla , umarım kalplerinizde olurum.
Eserleri
Adını Sen Koy - isimli ilk kitabım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!