GÜLÜ GAZEL EDEN HALE YANARIM
Gel de şu âleme bir bakın hele
Riyası pir olmuş yola yanarın
Yandığım yüreğe uzanan ele
Yar deyip sarılan kola yanarım
GÜLÜMSEMEMİN ÖNÜNDEN GİDENİ GÜNAYDIN
Yüzüme vuran nefes günaydın
Hazzımın hüznümün nedeni günaydın
Günaydın ocağımın ateşi
Gel ey dostum güzele dön
Giden senin soyun değil
Nere gider böyle bu yön
Yaşam öyle oyun değil
Yalandır cahilin yolu
Sevdandan vurmuşlar yoktur çaresi
Gayrı bakılacak yüzü kalmamış
Bu sendeki hovardalık yarası
Tarlada tapanda izi kalmamış
Utan Karadeniz Akdeniz utan
YAPACAK BİR ŞEY VARDIR
Yapacak bir şey vardır elbette
Yolda yolakta
Sokakta
İçerde dışarda,
ELLERİ KOYNUNDA YORGUN BİR ŞEHİR
Yokluk yoksullukla vururlar bizi
Muhanet mihnette kasvet mi oldun
Ninni söyleyerek sorurlar bizi
Zalimin zulmüne kısmet mi oldun
Yüreğimin kar çiçeği
Cemremin düşüşü yarim
Bahçemdeki narçiçeği
Baharın gelişi yârim
Kuş olup kondum dalına
YÜREĞİME BATIRIP DA DİVİTİMİ ŞİRİNİ YAZDIM BEN
o kadar zor ki senle yaşamak
yan yana riyayla kör yalanla
aynı dünyada hani
YETER Kİ SEV GÜNAH BENİM YÜK BENİM
Özü yüzü bir olmalı insanın
Riyakâr sözüne karnım tok benim
Gülü sümbülü açmalı nisanın
Kin ile kan ile işim yok benim
SIRTLS DA GEL HASRETİNİ
Torosların göçerleri sevmez emneti
Şiiri düşürürüm göç yollarında
İncitirim diye hasreti




-
Sadık Turan
-
Sebahattin Kömürlü
-
Cahit Telkök
Tüm YorumlarBeğeni ile okuduğum
güzel şiirdi. Tebriklerimi iletiyorum sayın şiir dostu.
kalemine sağlık Sn Nazik hoş bir şiir okudum yüreğinizde sevgi daim olsun ben PERİHAN PehLİVAN antoloji karmaşası devam edyor her yorum yazışımda başkasının adı çıkıyor bugünde sebahattin Kömürlü oldum işte.
Genis bir renk yelpazesi sunan güclü bir uslup
tebrikler