YAŞAMAK
Düşün ki resim dersindesin
Boş bir tuval önünde
İster Goya’da olsun
İster Leonardo da
Yaşamaktan nedir kastın
Arkanda ne koyup gittin
Dön de geri bir bak hele
Üç beş zaman sohbet ettin
Soy hele mal mülkünü
Açtım yüreğimi gelmek istersen
Yönün yare çevir gülmek istersen
Gidene bak yazgın bilmek istersen
Pınar sende nehir sende göl sende
DE GİT BİRE SOYKA DÜNYA
De git bire soyka dünya
Bir terbiyen tören var mı?
Her sevenin Mecnun Leyla
Hiç sefanı süren var mı
Köprüleri yıkmışım
Ben bu gece huysuzum
Yar yüreğin yakmışım
Ben bu gece sensizim
Gün batarmış sana ne
BU ŞEHİR HASRET GÜLÜM
Bu şehir hasret gülüm
Herkese gurbet gülüm
Kardeş rakip kardeşe
Kollanır fırsat gülüm
VİCDANİ RETÇİ
Vicdani retçiyim ben
Vicdanım elvermiyor
Zincir vurulsun sevgiye
Yüreğim götürmez
Midem bulanır
HÜZNÜN GÖZ GÖZ OLMUŞ YAREDİR BANA
Kalbim kanasa yüreğim yansa da
Bir tek tatlı sözün çaredir bana
Yetmiş iki millet beni ansa da
Bir damla gözyaşın karadır bana




-
Sadık Turan
-
Sebahattin Kömürlü
-
Cahit Telkök
Tüm YorumlarBeğeni ile okuduğum
güzel şiirdi. Tebriklerimi iletiyorum sayın şiir dostu.
kalemine sağlık Sn Nazik hoş bir şiir okudum yüreğinizde sevgi daim olsun ben PERİHAN PehLİVAN antoloji karmaşası devam edyor her yorum yazışımda başkasının adı çıkıyor bugünde sebahattin Kömürlü oldum işte.
Genis bir renk yelpazesi sunan güclü bir uslup
tebrikler