Bir bilse
Bu kayıp şehir
geçmişin büyüsünü...
Bir rüzgar çıksa,
Alsa,
Götürebilse beni
Soğuğuna bile yabancıyım
bu şehrin...
Düşlerim üşüyor,
ben bir başka üşüyorum...
Ama değil soğuğundan,
Ama değil ayazından...
Yarınlara varalım diye
erteliyoruz bugünleri
ve ölüm soğuk yüzünü gösterince
kıymetli oluyor anılar...
Her gidene bakışım,
Islanmıyor artık çocukluğum;
hatırlıyor sadece...
Dışarda yağmur yağar,
içimde bir fırtına...
Yaşamın kıyısında
limana muhtaç (gemi) gibi
iç fırtınaya esir gibi...
Yaşanılası bir dünyadır
Hayalimiz;
Kurallara,
Yasaklara boğduk ömrümüzü,
bilmem ki
nedir bu çıkmaz,
Yaş otuz dokuz...
Son durağında bir gençliğin,
başlangıcında bir ihtiyarlık...
İçimde büyümez bir çocukluktur
Ölüm her yerde...
Kimi yerde sahile vuran bir çocuk,
Bir kadın ya da sadece bir insan...
Öyle zor ki...
Aslında sahilde ölen şey
sadece o can ya da canlar değil ki;
Adresi yoktur acının;
Ya yüzeyindesindir,
Ya da dibindesindir
Cehennemin...
Yoktur kurtuluşu;
Yüreğimedir yolculuk,
güzergâhım hasrettir;
Pusulam,
sisli bir mazi...
Selam dururum yol boyu




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!