Eylüle döndü gözlerim,
Kaçıyorum
Ve kaçırıyorum
Bakışlarımı herkesten...
Bir sonbahar yaprağı gibiyim;
Gece gibiydi düşlerim,
Karanlıktı...
Aydınlığı,
Loş ışıklar gibiydi
Ya da loş ışıkların
Ömrü kadardı...
Gönlümün deryasında
saklıdır acılarım;
sath-ı duruluk ile
çözülmez
bir derinliğin gizemidir
ruhumun feryadı.
Güne,
Günün seyrine,
Van Gölü'nde,
Bildiğim bir esintide,
Güneşin meylettiği
bir şehirde;
Halepçe,
kadim bir acıdır belleğimde;
anımsaması kanatır gönlümü,
çaresizliğidir
halkımın
ve dört parçada
Hayal ile gerçeğin savaşı;
sardı beni,
dolandı tüm hayatıma...
Yaşamayınca gerçeği,
hayalleri düşlüyor insan...
Dağlanır
Nemrut ellerinde
İbrahim-i gönlüm;
İçimde yarını gelmez
bir asudenin acı arefesinde,
sızım zehrimdir
Bir bilinmezliktir benimkisi;
her diyarda bir nefeslik ömür,
her sokakta ayrı bir yalnızlık.
Eksik kalmış her yanım;
iner her durakta hatıralarım,
Bir başka
coğrafyanın
çocuğuyum ben...
Bir başka şehrin
harmonisidir benliğimdeki;




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!