İçimdeki o kalabalık pazar yerini dağıttım
Tezgahımda ne varsa topladım
Sadece kendi sesimin yankısını bıraktım geriye..
Çünkü her cümle, kendinden verilmiş bir ödünmüş
Anlatmaya çalıştıkça eksildiğimi çok geç fark ettim.
Kelimelerim birer göçmen kuştu oysa
Sizin soğuk iklimlerinizde kanatları buz tutan..
Artık onları uçurmuyorum gökyüzünüze
Kendi içimdeki o karanlık ormana saldım her birini.
Anlamayana anlatmak
Kör bir kuyuya ışık taşımakmış
Kollarım koptu, kuyunuz dolmadı..
Eskiden her bakışa bir pencere açardım, şimdi ise perdeleri sıkıca çektim. Gözlerinizdeki o tanıdık yabancılıkta kaybolmaktansa,
kendi uçurumlarımın kenarında oturmayı seçtim..
Kimsenin çiğnemediği bir toprakta, sadece gölgemle konuşuyorum.
O beni bölmüyor
sözümü kesmiyor,
bana bağırmıyor,
benim canımı yakmıyor. .
Kayıt Tarihi : 5.04.2026 02:38:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!