Derdimi dert etmeyin onun derdi benimle
Derde düçar olmadan derdi vardı benimle
Ta ezelden beridir cana musallat oldu
Şimdi dese ki;
Oğlum karnın aç mı
Sana bir işkefe kızartayım
Yanına da bir tas ayran
Yemeden doyardım
Gözünü karartıp çıkmışsın yola
Yalvarıp yakarıp dur desem olmaz
Gönül durağında verince mola
Yaşanan yıllara çur desem olmaz
Çiçekleri mor'a dönmüştür şimdi
Dikeni yeşili çayıra inat
Mor rengi çiçekten saymayan kimdi
Görmezden gelenin ayağına bat
Kimse bilmez adımı seni de babamı da
Burada barın diye çadır gerdiler anne
El verdi aşımı da sırtıma abamı da
Çadırıma da calaz hasır serdiler anne
Biliyorum söz verdim yolum düşer de bir gün
Ankaraya gelirsem seni görmeden dönmem
Sormadık kapı koymam semt semt ararım hergün
Kapındaki tokmağı bir kez vurmadan dönmem
Bıraktığın o yerde pas tutmaya başladım
Bir düzine mandal al eskiciye ver beni
Halden anlayan biri dönüşümden alır da
Biraz siler parlatır niş rafına kor beni
**
ALLAH'IM
Nefsim beni yorunca beni Sensiz bırakma
Kırk kıyama durunca beni Sensiz bırakma
Ne mülküm var ne malım vebalime hamalım




-
Ali Torun
-
Bünyamin Kelkıtlı
-
Bünyamin Kelkıtlı
Tüm Yorumlarİsmet Bey Bir şiirinizi Okudum Beğendim Gayet Güzel Yazmışsınız Yüreğinize Kaleminize Sağlık
İsmet bey ,merakımı bağışlayın:bu dörtlükleri nasıl bu kadar başarılı sıralayabiliyorsunuz,İlham kaynağınızı merak ediyorum.Selamlar
İsmet bey Şiirlerinizin bir kaçını zevkle okudum.Hepsi birbirinden güzel,çok akıcı bir üslup
Tebrik ederim.Yüreğinize ,kaleminize sağlık. Selamlar