İmanım Bayrağım Vatanım varsa
Kıbleyi kaybetmiş kuldan bana ne
Fetvasız feveran fırtına yoksa
Çimenli çiçekli çölden bana ne
Bağrında çürümek için
Dalında yeşerdiği çınarı terkedip
Toprağa düşen
Yaprağa sor
Gözlerim açık
Sevdiğim sevmediğim
Özlediğim özlemediğim
Herkesi görüyorum.
Kapatıyırum gözlerimi,
Herkes gidiyor sen kalıyorsun
Kapılar kapalı bayram olur mu
Çocuklar gellydi bayram olaydı
Yönleri döneydi sılaya doğru
Sabah zil çalaydı bayram olaydı
Bazen konuşurduk
Susardık bazen
Uzun olurdu o suskunluk
Kanayan yarayı bastırırcasına susardık
Oğuzlardan hatıramda öyküsü
Gece gündüz dilimdedir türküsü
Hedefimiz kızılelma ülküsü
Benden başka kim vurulurki sana
Kaşın gözün belli değil yüzünde
Ağlıyonmu gülüyonmu baksana
İşven nazın belli değil gözünde.
Musibetler üst üste nasihat kâr eylemez
Tefekküre tenhaya çökmek gerekir bence
Önce "Lâ Havle" çekip "Tövbe İstiğfar" ile
Hayatın girdabından çıkmak gerekir bence
★
Bir mikrofonum olsa ben de şair olurdum
İçli bir melodiyle güzel şiir okurdum
Hafif öne eğilip önce selam verirdim
BEN EYLÜL
Her ayrılığı benden bildiniz (!)
Eylül kadar hüzün çöksün
Dallarınıza




-
Ali Torun
-
Bünyamin Kelkıtlı
-
Bünyamin Kelkıtlı
Tüm Yorumlarİsmet Bey Bir şiirinizi Okudum Beğendim Gayet Güzel Yazmışsınız Yüreğinize Kaleminize Sağlık
İsmet bey ,merakımı bağışlayın:bu dörtlükleri nasıl bu kadar başarılı sıralayabiliyorsunuz,İlham kaynağınızı merak ediyorum.Selamlar
İsmet bey Şiirlerinizin bir kaçını zevkle okudum.Hepsi birbirinden güzel,çok akıcı bir üslup
Tebrik ederim.Yüreğinize ,kaleminize sağlık. Selamlar