Bir varmış bir yokmuş çok çok önceden
Tek öküzüne eş olanlar vardı
Eskiyi yad etsek şöyle inceden
Ekmeğini taştan bulanlar vardı..
Karanlık kasvetli rüzgârlı gece
Yağmur pencereme vurdu bir zaman
Seküde oturup kaldım öylece
Başımı dumanlar sardı bir zaman
Güze dönmüş mevsimler bir zamanlar kim varmış
Turab olmuş cismler bir zamanlar kim varmış
Hayal kurdum öylece filim seyreder gibi
Atımız eyerli çaprazda çıkın
Gel dendiği zaman bizde gideriz
Kimi olgun başak kimi göğ ekin
Yirmide Ellide Yüzde gideriz
Boyum zili çalmaya yetişmezken
Tekmelerdim,
Ne bu üstünün başının hali
Diyerek açılırdı kapı
Aynı ses bir müddet sonra
Uyanda bak Namık Kemal
Biz şiirde ne fark ettik
Sen virgüle oldun hamal
Biz noktayı da terk ettik
*
Döğdükmü biz enişdeyi
Gızımızdan coh döğerük
Emme biyol da sedükmü
Dedim: güzel bülbül seni gül sandı
Dedi: bülbül gelse kışım yaz olur
Dedim:dağlar taşlar yeşile kandı
Dedi: açmam yaprakların buz olur...
Ekmeğimi bölün çoğu sizin olsun
Cırılana kadar tıkının
Yeter ki çalmayın
Başını kaldır da bak garbın ahmakı
Merminin mermiyi vurduğu yere
Çanakkale denir...Sen geçemezsin
Şehidin ölümü yorduğu yere




-
Ali Torun
-
Bünyamin Kelkıtlı
-
Bünyamin Kelkıtlı
Tüm Yorumlarİsmet Bey Bir şiirinizi Okudum Beğendim Gayet Güzel Yazmışsınız Yüreğinize Kaleminize Sağlık
İsmet bey ,merakımı bağışlayın:bu dörtlükleri nasıl bu kadar başarılı sıralayabiliyorsunuz,İlham kaynağınızı merak ediyorum.Selamlar
İsmet bey Şiirlerinizin bir kaçını zevkle okudum.Hepsi birbirinden güzel,çok akıcı bir üslup
Tebrik ederim.Yüreğinize ,kaleminize sağlık. Selamlar