İlkbahara gülce güleriz
Yaz mevsimine gülce geliriz
Sonbaharda gülce solarız
Kış gelende gülce ölürüz
Söyleyin o güle artık açmasın
Açıpta etrafa koku saçmasın
Saçtığı kokular yare uçmasın
Gül zamanı beni bekle demiştim
Kumlar dolu bak öksüzün saçında
Pembe hayal nasıl kursun Güvercin
Biraz nemli gökyüzü var içinde
Mavi balon senin olsun Güvercin
Başıma kar yağdığında
Baharı arıyordum
Sarı sarı yapraklar arasında...
Çook geç kaldığımı
Hekimler el atamaz yar yaresi narinmiş
Dermanı hançer ola hikayesi derinmiş
Hançer denmiştir ona ne çeliktir ne şimşir
Gönlüm alçak ise başım yücedir
Varsın hasis insan beni sevmesin
Dışı gündüz olsa içi gecedir,
Alıyla moruyla temmuza inat
Hatmi çiçek açmış haberin varmı
Fırtınalar dinmiş susmuş serenat
Bahar gelmiş geçmiş haberin varmı
Ben çocuk olduğum zaman
Gökyüzü ile gülüşmeyi severdim
Rüzgarlı havalarda
Hiç uçurtmam olmadı ki
Başımı kaldırıp baktım semaya
Hava onun bulut onun kuş onun
Göz gezdirdim yer yüzünde şemaya
Yol onun düzlük onun yokuş onun.




-
Ali Torun
-
Bünyamin Kelkıtlı
-
Bünyamin Kelkıtlı
Tüm Yorumlarİsmet Bey Bir şiirinizi Okudum Beğendim Gayet Güzel Yazmışsınız Yüreğinize Kaleminize Sağlık
İsmet bey ,merakımı bağışlayın:bu dörtlükleri nasıl bu kadar başarılı sıralayabiliyorsunuz,İlham kaynağınızı merak ediyorum.Selamlar
İsmet bey Şiirlerinizin bir kaçını zevkle okudum.Hepsi birbirinden güzel,çok akıcı bir üslup
Tebrik ederim.Yüreğinize ,kaleminize sağlık. Selamlar