Son baharı kim fısıldar ağaca
Yel aldıkça yaprakları dal ağlar
Yar elinden hazan gelse boğaca
Toprak ağlar kefen ağlar sal ağlar.
Çatal kiraz leblerin fernan buyurmuş derim
Kalem kıran ellerin bizi ayırmış derim
Senden gelen devayı öper başıma korum
Bir lokma ekmek yersem
Sen gelirsin aklıma
Bir bardak su içersem
Sen gelirsin aklıma.
Ayak yalın başın açık
Ve birgün
Öyle bir şiir yazarsın ki;
Okudukça okudukça,
Öncekileri beğenmez yırtar atarsın
Bir daha da
Berrak akan gür pınarı
Küçük kücük kum zedeler
Ufacık kurt bir çınarı
Yiğidi de GAM zedeler
Zengin yenisini alır sevinir
Fakir eskisini bulur sevinir
Çaresiz kalınca sabreder garip
Gün olur yitiği gelir sevinir
Kantarın tokmağı adalet tartar
Vatan benim Hakan benim rey benim
Gavurun dölleri size n'oluyor
Kader benim düğün benim toy benim
Gavurun dölleri size n'oluyor
Osandım sizin bu didişmenizden
Gözünüzü eyce oydunuz mu gız
Oğlanı yediniz atışmanızdan
Irahata erip doydunuz mu gız
Baki yar necat'a talip mücrim var
Keza ba'del mevt'te nar'ı cahim var.
Kari'den kulağa bir ezan bir sala




-
Ali Torun
-
Bünyamin Kelkıtlı
-
Bünyamin Kelkıtlı
Tüm Yorumlarİsmet Bey Bir şiirinizi Okudum Beğendim Gayet Güzel Yazmışsınız Yüreğinize Kaleminize Sağlık
İsmet bey ,merakımı bağışlayın:bu dörtlükleri nasıl bu kadar başarılı sıralayabiliyorsunuz,İlham kaynağınızı merak ediyorum.Selamlar
İsmet bey Şiirlerinizin bir kaçını zevkle okudum.Hepsi birbirinden güzel,çok akıcı bir üslup
Tebrik ederim.Yüreğinize ,kaleminize sağlık. Selamlar