İçim Bahar
İçim bahar bugün,
sebebini tam bilmeden gülümsüyorum.
Sanki uzak bir yoldan
güzel bir haber yürüyerek geliyor bana.
Telaşlı değilim artık,
ama heyecanım hâlâ çocukluğunu koruyor.
Bir ağacın ilk tomurcuğu kadar sessiz,
bir kuşun ilk uçuşu kadar cesur.
Dünya bazen yoruyor insanı, biliyorum,
ama ben yine de pencereyi açık bırakıyorum.
Belki umut uğrar diye,
belki mutluluk yolunu şaşırıp bana gelir diye.
İçimde hâlâ güzel günlere yer var.
Hâlâ bir kız çocuğunun saf inancıyla
"olacak" diyorum.
Hem de delicesine.
Ve kim ne derse desin,
ben baharı beklemiyorum artık;
bahar biraz da benim.
EVRİM
Evo EvrimKayıt Tarihi : 24.06.2026 15:48:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!