Bazıları Şiiri - Evo Evrim

Evo Evrim
18

ŞİİR


1

TAKİPÇİ

Bazıları

Bazı insanlar vardır…
Konuşmaya başladığında hayatın akışı biraz değişir gibi olur.
Bir cümle gelir, küçük bir gülümseme bırakır.
Bir “nasılsın” bile sıradan değildir bir süre.
Sonra bir sessizlik girer araya.
Başta fark etmezsin.
Herkesin hayatı yoğundur dersin.
Mesajlar ertelenir, cevaplar gecikir, kelimeler biraz daha az uğrar sana.
Ve sen yine de anlayışlı kalırsın.
Ama zaman geçtikçe şunu fark edersin:
Bazı sessizlikler sadece yoğunluk değildir.
Bazıları, yavaş yavaş geri çekilmenin en kibar halidir.
İnsan en çok da burada yorulur aslında…
Ne bir “bitti” cümlesi vardır, ne de net bir kapanış.
Sadece havada asılı kalan bir konuşma.
Benim içimde kalan şey kırgınlık değil belki.
Daha çok yarım bırakılmış bir merak.
Çünkü bazı insanlar vedayı bile söylemeden gider,
ama geride bıraktıkları cümleler bir süre daha yazılmayı bekler.
Ve insan en çok da şuna takılır:
Bir zamanlar var olan bir sohbet, nasıl olur da hiç olmamış gibi sessizleşir?
Belki de bu bir sitem değil…
Sadece nazik bir fark ediş.
“Senin sessizliğin arttı,
benim içimdeki cümleler ise aynı kaldı.”

Evrim

Evo Evrim
Kayıt Tarihi : 26.06.2026 11:58:00
Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Şiiri Değerlendir
Yorumunuz 5 dakika içinde sitede görüntülenecektir.
  • Yusuf Saygılı
    Yusuf Saygılı

    Güzel ve farklı bir yönden ayrılığı dile getirmişsin arkadaşım , fakat her zaman tek taraflı olmamalı iletişim paylaşım yada aramak yazmak mesaj atmak ! Karşılıklıysa güzel oluyor işte, haricen bir ses duymak insana bambaşka bir duygu katar ama anlayana , her insan her ilişkisinde bir şekilde tükenmişlik sendromu yaşıyor zaten , bunu yaşamamak için bu acıları haksızlıkları anlayamaz , o yüzden aşktan sevgiden ilgiden neşeden ve kahkahalardan yana demlenmiş olmalı insan ! Ve acısını yaşamayanlara ne anlatsak boş diyorum SAYGILARIMLA

    Cevap Yaz

TÜM YORUMLAR (1)