Vaz geçtim karşılıksız aşkından
Sevda kılıncın çektim kınından.
Özlemin eritti gönlümün yağını,
Göstermedin cemalini yakından.
Vazgeçtim,firağında şiir yazmaktan,
Yine derinden bir ah çektim ve seni düşündüm.
Yine tatlı bir tebessümle başımı sağa sola salladım.
"Hey yavrum hey dedim" derinden hayıflandım,
Yine dostlar bir bir ayrıldı ben yine yalnız kaldım.
Yine seni ama hep seni sayıkladım kulaklarını çınlattım.
Sormazmıyım seni yalnız uçan turnalardan,
Gitmezmiyim Sen ve kokun yoksa buralardan
Çok çektim olgunlaşmamış soguk sevdalardan,
İntikamını almazmıyım vicdansız insanlardan.
Mutluluk saçan gözlerin için,vermezmiyim herşeyimi,
Sevdalı yüreği basarsa aşk harareti
Solar insanın benzi beti
Kükremiş aslan kesilir korkmaz
Taraklardan geçirilse bile eti.
Sevdalı yüreği kaplarsa gam kasavet
Sevdamı yük ederim sırtıma
Fani hayat yaklaştırır beni baki rıhtıma
Felek çelikten atın nallamış
Dolu dizgin düşmüş ardıma
Sevdamı ederim o yare hediye
Uykularım kaçıyor, nur cemalin her aklıma geldikçe,
Sabrım tükeniyor, yüreğimin sesini dinledikçe.
Ne zaman mutlu bir çifti el ele gezerken görürsem,
Romanlar yazıyorum başımda sevda yelleri estikçe.
Nabızım düzensizleşir kadife sesini her duydukça,
Sevda bıçağını aşkın ile keskin biledim.
Açtım yaradana ellerimi her daim seni diledim.
Yarı yolda bırakıp gitmeseydin beni,
İşlediğin mendille gözyaşlarını silerdim.
Aşkın ile sevda yoluna baş koydum.
Bir o yana baktım birde buyana,
Söz söylenmez aşk ile dolup taşana
Söylesinler Allah peygamber aşkına,
Görülmüş müdür sevdalısına doyana.
Sevdalıyken taranır saçlar günde en az birkaç kez,
Sevda kafesinde olmuş yarim şahin,
Olmak zordur aşkın,sevdanın yollarında kahin.
Aşkın deryasında kulaç atmak kolay değildir,
İşin kolayına kaçılmaz,olunmazsa hinoğlu hin.
Sevda kafesinde olmuş yarim leylek,
Sevdan sesimi soluğumu keser
Yazarsam çektiklerimi olur en meşhur eser
Her sevdalı bakarsa bir kez gözlerime
Neler çektiğimi hemen o an sezer
Sevdan zemherilerde gül bahçeleri ektirir




-
Şükrü Atay
Tüm YorumlarŞiirlerinizin hemen hepsi Hakk'a,hakikate çağıran doğruya yönelten şiirler.Tebrikler.
İlhamınız bol, kaleminiz dâim olsun inşallah.