Ya bir sevilen ol ya da bir seven...
Dertlerden dem vurma vakti mi sandın!
Daha Aşk'ı bile görmedin ki sen!
Suret-i hayalden nasıl usandın!
Ya bir sevilen ol ya da bir seven...
Aynı dua,aynı söz dudakların döktüğü.
Ne kadar kaçsan bile gün gelip duyacaksın!
Elinde mi durdurmak; bu AŞK'ın bestesine,
Mırıldanarak sende gönülden uyacaksın!
Gittiğin gün gibi geçen her günüm!
Dev bir yalnızlık mı,aşk mı ödülüm?
Bir muamma; varlık-yokluk bir zulüm!
Hiç olmazsa bari birini alsan!
Son seven de seni terkettiği an,
Hiç düşünme çık-gel; kapıma dayan!
Eski bir hüzünden bir mutluluğa,
Gün gelip ittiğin göğsümde uyan!
Kesme selamını ben de bir kulum,
Ezilir yüreğim, kırılır kolum,...
Olurda kapına düşerse yolum,
Bir tatlı tebessüm sunuver n'olur!
Hiç dile almasak yılları o an.
Gurbette kalana şefkatli kucak,
Fakirsem az ile tütmez mi ocak?
Kalmadı önümde son kez tutacak,
Ne büyük ne küçük dal be Ankara!
Her taşın aşkıma ördüğüm bir sur,
Tecelli edince gönülde yara,
Boşadır ah-û zar, boşa yaygara!
Gözünde büyüyen sevgin beş para,
Eder mi be dostum,eder mi sandın!
El kapısı bakmaz olur yüzüne,
Bir ilkbahar günü odama dolan,
Papatyalar gibi sade ama hür,
Gözlerini kısıp gülüşün yok mu!
Kalbimi tamamen aşk ile bürür!
Yıllar ki beni sana unutturmuş olsa da,
O yıllara değil de unutana sitemim:
Değmez miydim anmaya birgün,bir saat,bir an!
Ne büyük mutluluktu tanıştığım ilk demim!
Seni, sevebilmek seni,her bir an!
Her sabah yeniden uyanır gibi...
Matem-i geceden yorgun bir başla,
Göğsüne usulca dayanır gibi...




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!