Efkârlı geçiyor sensiz her geçen günüm,
Depreşti ikinci baharım, ölümsüz aşkım.
Unutmam can olan canım unutamam seni!
Gönlümün sultanı olan yarım yarım ben seni.
Senin ismin kalbimde büyük bir yara,
Ben can senle yalnızlığa küseceğim
Bora olup yârim şafağında eseceğim
Benim olan gül sinene haz dökerek
Senin nefesini sevgimle keseceğim.
Aşkının adresini gönlüme yazacağım
gönül bir güzele bağlanıp ta kalsa da
insanın sadık yarı kara toprak olsa da
her gecenin sonunda şafak sökse de
sevecek gül gibi yar ister bu deli gönül
güzelin kirpiği ok olup vursa yürekten
Aşk bir hayaldir sevmesini bilmeyene
Yazıklar olsun seven kalbi görmeyene
Halil ÇOLAK 24.01.2010
ANKARA
Mukadderat istersen rabbim seni yoldan çevirsin,
Sen hele bu süfli olan yollarda yıpranarak aşın da,
Varsın bütün ömrünce bir an kıble nasip olmasın,
Yorgun düşersin dizler dönmez aklında gelir başına.
Hayati gülistan istersin gözlerin şişmez ağlamaktan
Başını iki elin arasına alıp daldığın zaman
Derin derin tefekküre de daldığımız zaman
Niçin dünyaya geldiğini anladığın o zaman
İç huzurun bulmuşsundur sen işte o zaman
Ümitsizliye yer yok şu anda gönülde olsa da kış
Her zaman güzeldir heyecanla baharı bekleyiş
Halil ÇOLAK 17.03.2009
ANKARA
Daha dün dostlarım sizin yanınız da
Gözlerimin önünde o güzel cisminizde
Sizden ayrıldığımdaki gözlerimdeki akan yaş
Kurumadı dostum hala ıslaklık kirpiklerimde
Geleceğim Pakistan yine sana,bekle geliyorum...
Ne ektiğim belli nede biçtiklerim
Yeşil ekinlerimi yel kuruttu benim
Ekin sulamak için bent vurduğum
Acımadan sel alıp götürdü benim
Dağları aştım yara kavuşmak için
Saçına değmesin hafiften yeller
Çok sevdiğim için kıskanır eller
Seni seviyorum yürekten sözler
Benim sevdiğim gonca gülümsün
Halil ÇOLAK 14.02.2010




-
Muammer Karacaoğlan
Tüm YorumlarYAZMIŞ OLDUĞUN ŞİİR İÇİN SANA YÜZLERCE BİNLERCE TEŞEKKÜRLER