Pişman değilim
Ne yaşadığım hayata
Ne de yaşa yamadıklarıma
Ne olan bitenlere
Nede boşa harcanıp giden zamana
Asla pişman değilim
Bir yanımda kan diğer yanımda göz yaşı
Bir yanım hayat mücadelesi verirken
Değer yanımda sana hasret
Bir yanım hayat mücadelesi verirken
Diğer yanım sana hasret
Sanma ki sarsılmaz tahtın
Ne paşalar ne krallar geldi geçti
Sanma ki bu akan suyun
Öyle hesapsız aktı
Ne dereler ne denizler doldu taştı
Sanma ki bu günün öyle güzel geçti
sen bu aşkı ne sandın
öyle bir çırpıda her şeyin biteceğin imi
bu kalp seni unutur gider mi sandın
ne yani sen bu ayrılığı kolay mı sandın
sen gidersen bu deli gönül
senden vazgeçer mi sandın
Elbet bir gün dedik
O günü ne ümitlerle bekledik
Ne hayallerle süsledik
Ömür bitti
Zaman geldi geçti
Sen yine gelmedin.
Sitemim Zülüm Edene Değil Yarabbi
Sitemim haksızlığı alkışlayanlaradır
İsyanım kimseye değil Yarabbi
Benim isyanım şeytanı aratmayan kullarınadır
Sözler gökten dokunur kalbe
Şiir olur yazılır kalem ile deftere
Saz söz ile türkü olur
dolaşır dilden dile
Sormayın dostlar sormayın halımı
Ben bende değilim bu gün
Yaşamak isterken delicesine
Uçurumun kenarındayım bu gün
Dokunmayın dostlar dokunmayın ağlar benim
Usta..
Hayat bizi bu kadar yormadı
Bizim gibi görünüp
bizden olmayanlar kadar..




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!