Nasipten öte bir adım ileriye yol yoktur
Her şey öyle göründüğü kadar,
basit değildir
Varsa kaderinde onu yaşarsın
Hayatı umduğun gibi değil
Sana sunulduğu gibi yaşarsın..
Neyi anlatayım ki
Anlatsam anlayan olmaz
Sussam yüreğime sığmaz
Nefse Uyarsan Akla Zarar,,
Akla Uyarsan Kalbi Yorar,,
Ne gariptir şu insanlar
İki çift güzel söze aldanırlar
Ok gibi doğru olsan yabana atarlar
Görüntüye aldanma
Bilemezsin içinden ne geçtiğini
Kendini boşuna kandırma
Ne insanlar tanıdım ben
Doymak nedir bilmeyen
Haramla kesesini dolduran
Gönlü aç gözü doymak bilmeyen
Ne insanlar tanıdım ben
Neler gördüm neler
Ne gelmedi ki şu başa
Güvendiği miz dağlara
Kar yağdı bu sene..
Neler gördüm neler
Dolaşırken ıssız karanlık gecelerde
garip bir hüzün sarar beni
oturur çarasiz ağlarım
öyle bir ağlarım ki gözlerimden yaş değil
yüreğimi yanıyor yüreğimi çıkartıp atasım geliyor
Böyle değildim ben eskiden
Her şey biraz değiştirdi beni
Benim de sabahları yüzüm gülerdi
Bir kaç dost ile günler geçerdi
Şimdi yalnızlığa mahkum oldu hayallerim
Hece hece dilimde kelimelerim
Ya sen ne sandın bu aşkı sevdayı
Öyle iki günlük bir heves mi sandın
Yaşandı ve bitti öylemi
Yüreğim ellerde bir oyuncaktı
Oynadın sıkıldın öylemi
Dinlemeden kestirip atın ya her şeyi
Ne sandın zalim
Başkalarının hayatını yıkarak
Hayat mı kuracağını sandın
Ya ne sandın be zalim
Mutsuz ederken mutlu mu olacaktın
Aldığın ah ile bir gün huzur mu bulacaktın




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!