Bu yol bir gün biter mi dersin?
Aşarak tüm engelleri
Bir seher vakti biz de
Kavuşur muyuz özlemlerimize?
Şimdi sen uzakta, bir şehirde,
Mesafeler var, bir de zaman.
İşte şimdi
Gene bir gece vaktidir.
Sevdamın hüznü, yüzünün gülüşü,
Yokluğunun kederi düşer gönlüme.
Türküler dinledim,
Şiirler okudum sensizlikte.
Yâr ince bir sitem takmış yüzüne,
Kelimeler sustu dermiş.
Unuttu sanmış,
Duymayınca gönül sesimi.
Olur mu öyle şey?..
Yâr, yaradır.
Sesim titriyor sesinin yankısında.
Kalbimizi esir alan kelimelere mahkûmuz.
Tam şimdi, uykularımız kaçmışken,
Şehrimizin surları terk edilmiş,
Koca bir hiçlikte kaybolmuşken
Ne çok şey var birbirimize
Tozlu topraklı yolların üzerinde kaldı
Çocukluğumun ayak izleri.
Gerideyse anlayamadığım bir hayatın
Geçip giden günceleri.
Şimdi sevmeye korkar olduk her şeyi.
Herkesin yüreğinde, ömrüne yoldaş olan
Aklım tutulsaydı,
Yazılmasaydı adın gönlüme,
Çilemi bu çektirdiklerin,
Soğuk bir ateşin narında
Bir yanıp, bir üşüyor yüreğim.
Dizim tutulsaydı,
Bak gördün mü,
Kaç zaman geçti üzerimizden.
Sen kendi yolunu seçtiğinden,
Ve ben kendi yolumu,
Kaybettiğimden beri.
İkimiz de savrulduk birbirimizden.
Şimdi gidersen,
Tahrip gücü yüksek bir bomba gibi
Paramparça olur yüreğim.
Alışkın değilim sensizliğe,
Göğsüme dolan nefesin adı sensin.
Gözlerimdeki bakışların gördüğü sen.
Her şeyi anladı da gönlüm,
Bir kendimi anlatamadım kimselere.
Kayboldum ince düşüncelerde,
Bir kendim bulamadım yolumu.
Hani sözün bittiği yer vardır,
Konuşmak istersin de dilin tutulur.
Bir varmışım bir yokmuş,
Ha varmışım, ha yok.
Sonu sende bitmeyen,
Her yolun sonu uçurum.
Ve bitmiyorsa bu yolun sonu da sende,
Bu rüyadan uyandırma beni.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!