Güzelliğin kadar insafın yok mu
Sensizlik bana işkenceden farksız
Seni görebilmemin hiç yolu yok mu
Yanımda, burnumda tütüyorsun vicdansız
Bir yaprakta ince ince nakışlar
Sen de beni benden alan bakış var
Ben seni görmek için uyurum uyanırım
Mevsimler gelir geçer sensizliğe yanarım
Kayıt Tarihi : 1.06.2026 01:10:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!