bütün yıldızları parlat
yürü yüksek ökçelerle
alkışları çınlat
ne olacak ki!
geceler sisli
dikenini seversen minneti olur gülün
nedir ateşten kalan bir avuç külden başka
yalan biziz dünyada barışkar olsun gönlün
nedir ateşten kalan bir avuç külden başka
mızrak çuvala sığmaz ışığa çıkar elbet
Doğruyu yanlıştan çıkarmaktır mesele
Açık kapıları kapatmamak güven ister
Menfaat,babamın "selam verme" dediği
Akan suya set çeksen de gidecek yol bulur.
Severim mevsimleri birbirini özlettiğinden
baharda renk renk açan,
bahçemdeki çiçekler
birken onlarca olan,
coşkun sarı laleler
Adımları soluksuz
Nefesi dermana tutunmuş
Gençlik arasa da elleri
Gel demiyor gururu bakışlarıma
Görme diyor muhtaçlığımı
Koşarak inip çıkarken biliyor muydu ki
yücelttiğin menfaat düşmeyegörsün gözden
beslediğin dostların düşman yerine geçer
gül dallarında aşkla beraber şakıyorken
bir fazlası payından payını ekip biçer
adalete vicdan ol öteki olmasın sen
beyazın düşleri bakışlarımda
gözlerim ışıklı,yüzümse kara
nasırlı ellerim kömüre sevda
umut beklemede..
düşmüşüm dara..
bana hayat veren
elleri yaşatıyorum
tek başınalığın
özgürlüğünde.
istemesem de
anıların
yeşilin en güzelini grilere kattınız!
siyah mil çektiniz gök maviliklere.
okşayan dokunuşlarla oydunuz en sert olmazlarımızı.
uyanmasın diye sabahı gecenin körlüğüne alıştırdınız.
hep kendinize yonttunuz payın haksızlığını.
yanan bedenlerinin adı kaldı duvarda
görmek istemeyenler görüp bakmayanı var
acının sessizliği dillenir yumruklarda
tutulmayan vaatler kor üstünde sönen kar
yılda bir ya da iki hatırlanır yasında




-
Işık German Ersoy
-
Abdulkadir Azaklı
Tüm Yorumlar* İçten hümanist duygular nota nota dökülmüş dörtlüklerle..*
Sonsuz kutluyorum..
* 10 Antoloji Yıldızı *
Sayın gülden hanımefendinin yazdığı şiirler çok anlamlı kendisini kutlarım Atatürk ilkelerini seven ve anlamını çok iyi bilen bir şiir dostumuzdur.Kendisine başarılar diler
mutlu ve hüzürlü bir hayat temenni ederim.Saygılarımla.
Abdulkadır azaklı.