Ben Engelsiz Yazar Gökhan.
Engelli bireylerin sesi olmak için yola çıktım.
Yaşadıklarımı, duygularımı ve hayallerimi kalemle anlatıyorum.
Bugüne kadar iki şiir kitabı yazdım: "Mucize Dizeler" ve "Sonsuz Düşlerim."
Her bir satırda umudu, sevgiyi ve yaşamın gücünü anlatmaya çalışıyorum.
Ben yazdıkça, engelsiz bir dünyaya biraz daha yaklaşıyoruz…
14 Yaşında Başlayan Bir Karanlık
Bana Hakkâri’den bir mail geldi.
Adını vermek istemeyen bir kadının hikâyesi…
“Gökhan, bunu yaz” dedi.
“Belki kızlar ve kadınlar okur… belki biri beni anlar.”
Ben de onun sessiz çığlığını yazıyorum.
Öyle arkamdan
Atıp tutanlara
İki çift lafım var.
Bakın bizim duvarda resmimiz
Âlemde ismimiz vardır
Herkes akıllı olacak.
Ben seni aşka tövbeliyken sevdim,
Kalbimde bir yara, dert dolu her gün.
Sözlerin bir melodi, ruhumu sararken,
Gözlerimdeki hüzünle karışık bir rüya gibisin.
Seninle yanımda dikişsiz bir dünya kurdum,
Ama yıldızlar kayarken, ben yine kayboldum.
AŞKIN ADI SEN
Sana dokunmadan sevdim,
Bir bakışına sığdırdım ömrümü.
Kalbim adını fısıldadı gecelere,
Ay bile kıskandı seni sevdiğimi.
Gözlerin bir dua gibi indi üzerime,
Senin aşkın, okyanustaki istiridyenin içindeki inci gibi,
Saklı derinliklerde parlayan bir hazine.
Dalga seslerinde fısıldar ruhum,
Her notada, senin adın, kalbimden bir melodi.
Gözlerinin derinlikleri, deniz gibi engin,
Her bakışın bir su serinliği,
Aşk Nedir?
Aşk nedir bilmez misin?
Bir bakışta kaybolmak,
Sessizce kalbe dokunmak…
Aşk, gecenin karanlığında
Aşk dediğin, önce umutla gelir,
Gözlerde kıvılcım, yürekte titrek bir seher.
Bir gülüş bahar olur, bir dokunuş şiir,
Sanki sonsuzluğun kapısı aralanır birden.
Ama sonra…
Ay Çiçeğim, Ay Yüzlüm
Ay çiçeğim, ay yüzlüm,
Bir bakışınla değişir gecelerim.
Gözlerin değse gözlerime,
Susar içimdeki bütün kederlerim.
Sen güldüğünde bahar gelir,
Bak, zaman geçiyor, su gibi akıyor,
Kalbini kırmayın, sevgi hep yakıyor.
Hayat kısa, bir nefes kadar değerli,
Ölüm var, her anı kıymetli, çok özel ki.
Küs gitmeyin, kırgınlığa son verin,
Bir gülüş yeter, karanlıkları geçirin.
Bana Yapamazsın Dediler
Hayatta bazı insanlar önce engeline bakar Sonra hayallerini küçümser. “Yapamazsın” derler, “Boşuna uğraşma” derler… Ama bilmezler ki insanı ayakta tutan şey, bedeni değil, içindeki inançtır.
Ben de çok kez sustum. Kırıldığım günler oldu, yalnız kaldığım geceler oldu. Ama hiçbir zaman kalemimi bırakmadım. Çünkü konuşamadığım her şeyi satırlara anlattım.
Bir gün anladım ki; insanın gerçek gücü yürüyebilmesinde değil, düştüğü yerden yeniden kalkabilmesindeymiş.
Bugün kitap fuarlarında okuyucularımla buluşuyorsam, birileri beni örnek alıyorsa, bu, pes etmediğim içindir.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!