Geçmiş Olsun
Geçmiş olsun dediler
Sanki bir yara kabuk bağlamış gibi
Sanki içimde olan biten
bir cümleyle susacak gibi
Oysa bazı acılar
ne geçer
ne de “olsun” diyerek unutulur
Sadece insanın içine yerleşir
adı konulmadan yaşar
Geçmiş olsun dediler bana
Ben de başımı salladım
Çünkü bazı şeyler anlatılmaz
Anlatınca hafiflemez
aksine eksilir
Sen gittin
Ve herkes bunu
sıradan bir gidiş sandı
Oysa ben
içimde koca bir hayatı uğurladım
Birlikte kurduğum hayalleri
hiç yaşanmamış günleri
henüz söylenmemiş cümleleri
tek tek gömdüm içime
Kimse görmedi
Çünkü en derin vedalar
sessiz yaşanır
Zaman geçer dediler
Geçti…
Ama eksilen ben oldum
Alışır insan dediler
Alıştım…
Ama sensizliğe değil
seni hatırlayarak yaşamaya
Geceler daha uzun şimdi
Çünkü düşünmek için
çok fazla boşluk var
Ve o boşlukların hepsinde
biraz sen oturuyorsun
Bir şarkı çalsa mesela
ya da biri adını anmasa bile
ben yine sana varıyorum
İnsan
en çok yarım kalan şeylere takılı kalıyor
Tam olan unutuluyor
ama eksik kalan
içinde büyüyor
Şimdi biri yine dese
“geçmiş olsun” diye
Gülümserim sadece
Çünkü bazı yaralar
iyileşmez
Sadece insan
onlarla yaşamayı öğrenir
Ve ben…
Seni unutmadım
Sadece
seni içimde sessiz bir yere koydum
Orada hâlâ
hiç gitmemişsin gibi duruyorsun
Kayıt Tarihi : 25.03.2026 22:26:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!