Yalnız odamda kaldım bir başıma
Bir sigaram birde sensizlik
Sonsuzluk doldu düşünceler anlam kaçtı
Aldı götürdü beni bir başka diyara
Ne vardı da soldu güller
Ağlarım göz yaşım akmaz vefasız yar
Can yanar suratım asılmaz içim kanar
Bir çukurdayım ağlarım göz yaşım akmaz
İsyanlardayım sesim duyulmaz yar
Düşmüşüm ayaklar altında ezilirim
Yine Nisan yaklaşıyor
Hüzün ve keder içindeyim
Ilık yağmurun özlemi
Sıcak duygular içindeyim
Kaldırım taşlarının ve parkların
Hatta oturulan bankların
Yollarına kar mı yağdı
Gözlerinde fer mi yok can
Gidişine zaten can yandı
Gelişin olmaz mı nazlı can
Bir filizdi baharda
Neden çiçekleri bu kadar seviyorsun diye sorsan
Sevdiğim çiçekler sana benziyor derim
Neden rüzgarı seviyorsun desen
Rüzgarda senin gibi alıp götürüyor derim
Neden hüzünleniyorsun diye sorsan
Kederlere elveda demeli
Kara bulutları kovmalı üzerimizden
Yanan yürek buluşmalı
Ağlayan gözler seni görmeli artık
Olmayacaksa
Beklentin olmazsa
Gözlerinin ufka dalmasının ne anlamı var.
Ne anlamı var
Güneş ışıklarının renginin
Gülün kırmızısındaki sevda renginin anlamı nedir ki
Birini beklemeyecekse umutlar
Aklaşmış saçlarımda yılların acıları saklı
Gözlerimin feri eskisi gibi yok
Gülmeyen dudaklar var bende
Yoksa kırışmış yüzümde ihanet mi ararsın
Anam yürük obasının kızı
Dünya sandığın kadar büyük değil
Her şey o kadar sade ki
Karmaşık yapan bizleriz
Umutsuzluğa kapılıp ağlama küçüğüm
Zaman yaş verir, yol alırsın hayat yolunda
Onca dünya derdi düşmüşken düşünce yoluma
Kervan olmuşken düşünceler, ezilirken dünyanın gamında
Sen düşersin bunca gamın ortasına,
Mayın tarlasında bir gelinciksin boynu bükük




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!