Ayağında kırmızı ayakkabılarınla
Kırmızı benekli eteğinle
Yüzündeki o tebessümü takın
Düşler sokağına gel
Seni bekliyor olacağım milyonların arasında
Seni andığımda
Hala içim sızlıyor biliyor musun
Eskisi gibi değil
Gözlerim dolmuyor artık
Özlediğimi hissediyorum
Özlüyorum da
Unutmak korku veriyor
Unuttukça telaşlanıyorum
Telaşlandıkça seni arıyorum
Sen
Hayatımın gülü
Varlığımın temel güdüsel tatmini
Yonca tarlasından bir tutamdır
Gelincik bahçesinden bir lale
Bulutlardan bir damla nemdir
Sadece bir anlık zevktir
Irmaktan bir kap sudur
Dağdan bir kaya parçası
Kaybetmenin acısını ilk kez hissettim
Sen değildin belki ama ben hep seni seyrettim
Resmini senin resmin diye sakladım
Hiç el vurmadan İçimin sıkıldığını
Yüreğimde sönmeyecekmişçesine
Firavunun ateşinin yandığını hissettim
Sana susamışlığın efkarıyla
Seni bir damla suda tatmayı istedim
Uykusuz gecelerimde dalıp
Seni uyumayı
Mutluluk denizinde boğulurken
Yutacağım su olmanı istedim
Şarkılar söylerim hasretine
Şiirler yazarım sevgim dillensin diye
Canım her yandığında ilk ismin gelir dilime
Sevgili sen,sevda sen dost sensin annem
Doğdum sarıp sarmaladılar verdiler eline
Hayata;
Kanmayan insan bulmak istiyorum
Gecenin yarısında
Elime fenerimi alıp sokak sokak
Hayata kanmayan insan aramak istiyorum
Soğuk gecenin içinde ağır ve yorgun adımlarla ilerliyorum
Rüzgarın ve sallanan yaprakların sesleri sarmış etrafımı
Ara sıra önüme ürkek bakışlarla çıkan korkak sokak kedileri ve
Görmeyi istemediğim lağım fareleri çıkıyor karşıma
Sokak boşluklarında rüzgarın uğultusu içimi ürpertiyor
Pardösümün uçuşan etekleri tutup çekiyormuşçasına savruluyor
Hayatta her şeyin bir kıymeti varmış meğer
Önemsiz dediğimiz o kadar şey
Oysa ne kadar önemliymiş
Kıymeti bilinmiyormuş sadece
Deniz kenarında
Dostlarla yenen yemek ne kadar güzelse




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!