Mutlumuyum diye sorma kendine
Yüzünde tebesümü görebiliyorsan aynada
Gözlerinin içinde hala parlayan bir ışık
Attığını hissettiğin kalbin
Yaşamaktan haz aldığın bir dunyan varsa
Doğan güneş hala ilk ışık veriyormuş gibi doğuyor
Irmakların şırıltısı değil mi insanı alıp götüren
Denizin yakamozlarına ne demeli
Umut ışığı gibi suyun altına gizlenmiş
Gönül sırları her biri, en derine işleyen
Udun nağmeleri gibi derin düşündüren
Yüksek tepeler,uçan kırlangıçlar
Ne olur söyleyin bana
Rüzgarın iniltisinde hangi sevdanın sancıları saklıdır
Bilinmeyen kaç umut çiçeği kurumuştur hasret rüzgarında
Kaç gönül yanıp kavrulmuştur esintinin kollarında
Ne kadar çiçek ismi varsa saymak istiyorum
Bahçede yetişen. dağda yetişen,vadide ve yaylada yetişen
Hepsini ama hepsini saymak geliyor içimden
Ama birini ayrıca söylemek istiyorum
Seni
Çiçeklerin dertlere deva olduğunu okudum
Ben aşka tövbeliyim
Debremlere alışsada bedenim
Seller bassada toprağımı,acılar yalan olup gidiyor
Ben sensizliğe tövbeliyim
Çok istemiştimya seni
Yeni bir gün doğacak yarın
Belki göreceğiz,yeni bir yıl başlayacak
Soğuk bir sabah olacak yerde hala kar var
Dünden farklı olmayacak hiçbir şey
Sadece bir yıl yaşlanmış olacağız
Umutlarımız hala sıcak olsa da
Merhaba yeni yıl
Nice özlemlerimi, hasretliklerimi sana bekletiyorum
Umutlarımda ismin saklı
Korkularımdan uzak seni bekliyorum
Yaşamak istediğim hayallerimi seninle süslüyorum
Seni bekliyorum yeni yıl
Hayat bir sudur ya
Çağlayan olamayınca
Sessiz sedasız akıp gitmişsin
Ses vermeyince akmanın bir anlamı yok
Mutluluk ya hayata anlam katan
İstediğini alan çocuklar gibi
Alacağını aldın gitmek istiyorsun şimdi
Eski ilgin tatlı bakışların yok artık
Hırs ve hiddet geldi yerine
Elini tuttuğumdaki kalbimin heyecanı
Korkulara bıraktı yerini
Geçtiğim yollar
Yüz çevirdiğim
Bakmaya tenezzülüm olmayan
Kayalar
Bir gün, bir gün olurda
Dağında sığınacak




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!