Boynumda yağlı urgan,
Güne bakan gök-kuşağı gözlerinde
Ölümün zincirini kıran,
Gülüşüne kilitlenmiş esir hürriyetim
Vur hançeri sineme, nefesin tazelensin
Sevgin, nefretine yenik düşmüş
en büyük yenilgindir
Çığ olur düşer üstüne kıyametin
Yanarken içinde sen, sönmez ateşi
Buz kesmiş sevgin, içinde yanan nefretin
Ne güzelsin hayat
Elemine,kederine gülebiliyorsam
Düşmeden yürüyebiliyorsam, yolunda
Görmezden gelebiliyorsam, gördüklerimi
Gökyüzü oluyorsam gök mavisi...
Seviyorsam geceyi gündüz gibi...
Ne güzelsin sen
Gün batımında aydınlık kıvamında
Yağmurda dik duran başaklar gibi
Cennet kokan toprak kokusunda
Vazgeçtiğimde savaşmaktan,
Bitecek hayatımın anlamı: Sen gibi
Nelerden geçtim
Geçmeyenden, geçilmeyenden...
Koşmadım, beklemeyenin Ardından
Ve beklemedim gidenin ardından...
Nelerden geçtim
Ne oldum delisi
Uymaz kimseye esamesi
Karanlıkta küçülen gölgesi
Olmayan köşkün kül kedisi
Ne oldum delisi
Ne vakit akşam olmuş
Gölgeler kızıl suya inmiş
Ayın şavkı yüzüne vurulmuş
Bense gözlerinden içeri giren aya
Tövbeliymiş yediverenler açmaya
Ne yana baksam sen
Neye gülsem, kızsam, üzülsem
Dokunsam istemeden
İstemli histerik, değdiğime sulanıyorum
Hay aksi, baktıkça çırpınıyor
Sana batıyorum
Neye yarar, insanın kaderiyle savaşı?
Adımız çürüyorken isimsiz hatır-a-larda.
Gölgesine devrilir zamanın feri yaşlı taşı
Bir nefes umman, boğulurken sığ sularda
Avcının tavında çırpınan kuş misali,
Neyine güveniyorsun?
Gökten inmeyen yıldız mı var?
Yıllarca batışını seyrettiğin ömrün...
Yıkılırken gölgeler, gerçeğinin önünde
Görmeden, bildiğin giz mi var?




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!