Bugün sevgililer günüymüş,
Takvim öyle diyor.
Ben takvime bakmadım aslında,
Sana baktım.
Aramızda yollar var,
Sevgi varsa,
Gülümser insan,
Gökyüzü daha mavi olur.
Güneş usulca,
Dokunur pencerelere,
Kuşlar bile başka öter sabahları.
Sevince,tutma kendini,
Yürek bilir yolunu…
Bir bakış yeter bazen,
Dağlar bile çekilir önünden.
Durma…
Sanki İlk baharı yaşıyor gönlüm,
İçimde kelebekler uçuşuyor.
Sel olup akmak istiyorum.
Daha da ötesi,
Yeniden sevmek istiyorum.
Birini sadece güzel olduğu için,
Sevmez ki insan.
Bazen bir bakış,
Bazen bir gülüş,
Bazen ağlarken görmek yeter.
Şiir anlatamaz seni,
Ne hece yeter, ne mısra.
Gözlerinde saklı bir evren,
Her bakışın başka bir dünya.
Kelimeler düşer dilsizliğe,
Seni anlatacak şiir yok,
Çünkü sen,
Her mısranın ilhamı,
Her kelimenin,
Ulaşamadığı yerdesin.
Bir harf düşer geceye,
Sesi kalır rüzgârda.
Bir yürek susar ansızın,
Kalemin kayar elinden.
Bir mısra beklerken ötekini,
Şiir olmasa ne olacaktı?
Bir suskunluk kalırdı dudaklarda.
Anlatılamayan her şey,
Göğüslerde düğüm olurdu.
Bir sokak lambası sönük,
Kalemi,kağıdı alıp elime,
Şiirler yazasım geldi bu gece,
Gözümde canlandı tüm yaşananlar,
Gamı tasayı attım bu gece.
Anılar geldi bir bir hayale,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!