Ben senin varlığını seviyorum.
Sana ulaşamadığım anlarda,
Seni duymayı, seni özlemeyi.
Hiç görmesem bile,
Seninle olmayı seviyorum.
Ben niye bu kadar sevdim seni,
Bilmem...
Bir gülüşün geçti içimden,
Bir isli vapur gibi,sessiz.
Arkasında kül rengi,
Bir hatıra bırakarak.
Gün doğar..
Gözlerim ışıl ışıl parlar.
Gözlerimde sen doğarsın.
Günaydınım olursun.
İçimde binbir renkli kır çiçekleri açar.
İşte,
Kirli bir akşamın,
Cebinden düştüm ben.
Adımı kimse sormadı.
Yüzüme bakan azdı.
Bir sigara dumanında,
Seni sevmek suç mu,
Bilmiyorum.
Kanun var mı bunun için,
Yasak mı mesela,
Birini durup dururken sevmek?
Sen kimseye benzemezsin,
Gecenin sessizliğine bile…
Ay ışığı seni taklit eder,
Rüzgâr bile adını fısıldarken durur.
Gözlerin kıyısında,mavi bir hayalin,
Senden hiç birşey istemem,
Uzaktan uzağa baksanda olur.
Kalbinde bir yerim olsun yeter,
Ateşten ateşe atsanda olur.
Çok güzelsin,çok şirinsin,
Yanlız kaldım,
Zor geçti günler.
Kimseye birşey diyemedim.
Hal hatır sordular,
Hep iyiyim dedim.
Geceyi anlatsam,
Yine sen çıkar satır aralarından.
Bir rüzgar eser,
Adı sen olur.
Kahve soğur dudaklarımda,
Sen varsan eğer,
Gökyüzü daha açık,
Sokaklar biraz daha ev gibi.
Kahve soğusa da olur,
Gülüşün içimi ısıtır.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!