Senin yemek yediğin,
Pahalı bir restoran.
Benim isteğim ise,
Bir döner,bir ayran.
Sen gezersin takside,
Kalabalıklar arasında,
Gözüm seni arıyor.
Bir dostun bakışı,
Bin suskunluğu deler çünkü.
Kahkahaların içindeki sessizliğimi,
En iyi sen anlarsın.
Sessizce ağladım yalnızlığıma.
Günler, haftalar, aylarca.
Kimseler görüp duymasın istedim.
Hep ıslak kaldı kirpiklerim.
Gözyaşımı dostlara göstermedim.
Çiçeklerin sesi yoktur,
Ama baharı onlar getirir.
Bir sabah ansızın,
Toprağın kalbinden yükselir.
Konuşmazlar belki,
Geçen zamanı biz ömür sandık,
Bir serapmış,gözümüze kandık.
Her baharı yeniden andık,
Sonbaharda soldu hevesimiz.
Bir tebessüm, bir söz, bir yemin,
Ben bu gönül harmanında,
Sevda ektim,sevda biçtim.
Bir hakikat meydanında,
Sevda ektim,sevda biçtim.
Her acıyı bile bile,
Beni süslü sözlerle sevme,
Sessizliğimle gel kapıma.
Bir çiçeğin solgun haliyle,
Yine de gül diyorsan,
Öyle sev beni.
Erteleme yarına,
Seveceksen beni bugün sev.
Gözlerin dokunsun gözlerime,
Yüreğin dokunsun yüreğime.
Heyecanın olayım,
Nefesin olayım..
Geçilmez yolları geçtim,
Doyulmaz sevdalar içtim.
Ağlasam da için için,
Ben aşkından öleceğim..
Bırak sevsin bahar beni,
Kimi gözde arar sevgiyi,
Kimi sözde,süslü cümlede.
Oysa sevgi ne gözle başlar,
Ne de dillere düşen övgüde.
Kimi servette sanır aşkı,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!