Belki kinim geçti ama
Hâlâ kırgın gönlüm sana.
Ne olur bundan sonra
Çıkma artık hiç karşıma.
Belki gönül defterinden
Herkesten utanıp da kasma boşa kendini
Eğer niyetin varsa uzat bana elini
Sen de katıl bize Gel haydi kıvır göbeği
Göbeği göbeği hadi kıvır göbeği
Açmış olduğun yarama
Her gün tuz basarım amma
Gitme nolur kal demeyi
Yediremem gururuma
Kız müzeyyen sen bu yaşta
Kuyruğunu hep sallarsan
Kız müzeyyen sen bu yaşta
Yürekleri hoplatırsan
Gidişinden sonra onu unutmak
Keşke hemen öyle kolay olsaydı
Müptela gönlümden söküp de atmak
Keşke hemen öyle kolay olsaydı
Yürek yangınını suyla söndürmek
bir gün kapanırsa kapı yüzüne
haber yolla hemen koşar gelirim
bir gün herkes ama herkes
mutlak ölümü tadacak
bugün yaşayan insanlar
yüzyıl sonra olmayacak
nefes alan her canlının
Hep aynı kısır döngü bu
Doğan herkes yok olacak
Yatıya kaldığın handa
Misafirlik son bulacak
Duyduk duymadık demeyin
O artık benim helalim
Onun için bu dünyayı
Kralına dar ederim
Duyduk duymadık demeyin
Bakma sakin durduğuma
Günlerdir sabrediyorum
Sana bir ders vermek için
Kendimi zor tutuyorum




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!