bu dünyanın kanunuymuş
her gelen bir gün göçüyor
anlamadım her nedense
iyiler çok yaşamıyor
ne yazıkki hiç bir hekim
İzmir'in kızıyım ben
Tutarsa bir damarım
Bana yanlış yapanın
Alnını karışlarım
Düzgün olan insanlara
bu sevdadan benim canım çok yandı
gitmek istiyorum iznin olursa
aylardır sabrettim ama olmadı
gitmek istiyorum iznin olursa
her kavgada sustum karşı gelmedim
Yıllar yılı çalıştık da,
Eremedik bir murada.
Mutluluğu rüyamızda
Görmek bizim kaderimiz.
Umut fakirin ekmeği,
Abuk subuk konuşupta
Benim asabımı bozma
Otur oturdugun yerde
Durduk yere hır çıkarma
Sana yalan borcunmu var
Bir hastane odasında
Gözümden yaş eksilmiyor
Vefasız bir yar yüzünden
Gayrı ömrüm tükeniyor
Bir gün pişman olup tövbe etsende
Yazıldı deftere artık beyhude
Arzda olmasada mahşer gününde
Yaptığın yanına kâr kalır sanma
İster kral ol ister yüce padişah
Bir gün pişman olup tövbe etsen de
Yazıldı deftere artık beyhude
Arzda olmasa da mahşer gününde
Yaptığın yanına kâr kalır sanma
İster kral ol ister yüce padişah
Karadeniz incisiyiz
Mutfakta çok hünerliyiz
Hanönü'nde yapılıyor
leziz pancar pekmezimiz
Düşmüşüm bir bataklığa
Ağır ağır batmaktayım.
Hızır ol da gelip yardım etsene.
Bu hasretlik yetti cana,
Ağlıyorum yana yana.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!