Varsın giden gitsin üzme kendini
Yüreğin zamanla bunu atlatır
Her ne kadar seni terk etse bile
Gidene hoşcakal demek yakışır
Kamaşır gözlerim ay ışığında,
Vuslatın yolunu göremiyorum.
Sen gittin gideli kör karanlıkta,
Akılsız başımla dolaşıyorum.
Her gün kıdem basan bitmez kahrımla,
Şunu unutma
Altın pas tutmaz
Senden ayrılsam
Gönlüm yas tutmaz
Eskiden sürekli yanımdaydınız
Şimdi neden böyle uzaktasınız
Unutmayın bir gün devran dönünce
Sizde tutacak bir dal ararsınız
Her canlının sonu kara topraktır
Beni dellendirme herif
Erkeksen erkekliğini bil
Tamam yoruluyorsun ama
Karşındaki de hizmetçin değil
Vurmazdı başını taşlara şimdi,
Yüzüme bir kere gülseydi eğer.
Tütmezdi gözünde yaşanan mazi,
Sabredip yanımda kalsaydı eğer.
Kulunum demekle kul olmaz insan,
Tasarlayıp bunu daha önceden
Meğer beni çoktan çıkarmış gözden
Kendisi şu anda mutlu yaşarken
Beni perperişan etti hakim bey
Sol yanıma veda kurşunu sıkıp
Bu seferden geri dönmek
Çok zor artık biliyorum
Bir tabuta yüklenerek
Hakka doğru gidiyorum.
her hafta sonu hiç aksatmadan
haliç sahiline iniyorum
senle geçen o günleri
sanki tekrar yaşıyorum
oturup herhangi bir masaya
Ne zaman aramış olsam
Beni meşgule atıyor
Ancak müsait olunca
Geri dönüş yapıyor




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!