Ayrilip gi̇tti̇ği̇n günden bu yana
Hirsimdan kiracak kadeh kalmadi
Her kadar küsüp kizsamda sana
Nankörsün demeye di̇Li̇m varmadi
Sayende olsamda öfke zengi̇ni̇
Bu yaşıma kadar çektirdin cefa
Bir gün sürdürmedin bana hiç sefa
Dünyayı başıma belki bin defa
Yıkmakla eline ne geçti felek
Sayılı gün artık bitti
Ben bitirdim askerligi
Demin aldım teskereyi
Elveda devrem elveda
Ekmek kuran çarpsın sana
Deliler gibi aşığım
Eğer bir gün boşanırsan
Seni karım yapacağım Emoş
Seni yolda görünce
Bayram değil seyran değil
Anlamadım durduk yere
Yanak varken dudağımı
Niye öptün ki enişte
Durduk yere değil baldız
Dilerimki yaradandan
Bir gün yüzü görmeyesin
Bu ettiğinden ötürü
Sürüm sürüm sürünesin
Düşürdünya beni dile
olsam bile erzurumlu
yenemedim istanbulu
toplayıp artık bavulu
bu şehirden gitmem lazım
benim köye dönmem lazım
Bi̇r çi̇çeğe su vermezsen
Tez vaki̇tte kurur gülüm
Eger beni̇ terk edersen
Farkim kalmaz ondan gülüm
Aman ana, canım ana,
Kurban olam, acı bana.
Daha fazla düşünme de,
Gel o yâre ol kaynana.
Korkma, zenginmiş babası,
hoşgeldiniz sefa getirdiniz
vefalı oldugunuzu gösterdiniz
aylardır beklenen düğünümüze
ne iyi ettinizde teşrif ettiniz
hepinize ayrı ayrı teşekkür ederiz




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!