Yüzüm bir bahane bulup gülse de
Yüreğim kan ağlar bu dert yüzünden
Dilim bir şarkıya eşlik etse de
Gönlüm sükut eder bu dert yüzünden
Bu dünya bir liman, bizlerse bir gemi,
Budur dostum hayatın gerçeği.
Herkes bir gün uyuyacak,
Herkes bir gün uyanacak.
Herkes bir gün sevinecek,
Bu dünyadan nice kahpe
İnsanlar gelip geçmiştir
Ama senden de kahpesi
Bu dünyaya gelmemiştir
Masal anlatmanın hiçbir gereği yok,
"Masumum" lafına benim karnım tok
Bu saatten sonra sorarım sana
Geriye döner mi yaydan çıkan ok
Hiçbir şey olmamış gibi yaparak,
Günübirlik yalan aşklar
İki yüzlü figüranlar
Ar bilmeyen çapulcular
Bu şehirde, bu şehirde
Kırklara karışınca mert
Üç yıl önce geldim ama
Şu canımdan çabuk bezdim
Karar verdim, ilk fırsatta
Bu şehirden gideceğim
Kaldırdım her taşını da
Çocukluk günlerim nede güzeldi
Dert tasa üzülmek nedir bilmezdim
Keşke zaman o yaşımda yerinde saysaydıda
Hiç ama hiç... ; Büyümeseydim
Sokakta saklambaç oynarken
Bugün gene günlerden
Kahrolası pazar
Dertler birlik olmuş
Mezarımı kazar
Herkes gezip tozuyorken
Kamaşır gözlerim ay ışığında
Vuslatın yolunu göremiyorum
O gitti gideli kör karanlıkta
Akılsız başımla dolaşıyorum
Geçen sene gidemedim.
Gönlümü hoş edemedim,
Munzur Dağı eteğinde
Demli bir çay içemedim.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!