Bu hasretin yüzünden
Günden güne eriyorum
Çektiğimi bir Allah
Birde ben biliyorum
beni dellendirme Kâmil
kocaysan kocalığını bil
eğonu biraz dizginle
karşındaki hizmetçi değil
kralmısın padişahmı ?
Hem hançerlendim sırtımdan
Hem kurşun yedim sol yanımdan
Böyle bir duruma düştüğün zaman
Benim yerimde sen olsaydın
Ne yapardın usta
Sen gideli dertler ile
Aramızdan su sızmıyor
Başbayız sabah akşam
Beni yalnız bırakmıyor
Hasretinse içten içe
oysa gitme diye bir telefon etseydin
köprüden önce son çıkışa girerdim
hemen rotayı sana doğru oluşturup
gittiğim yoldan hemen geri dönerdim
geçen zaman geriye dönermi
Bir Allah'ın kulu gelip
Tutmasa da ellerimden,
Düştüğüm bu zor durumdan
Çıkmasını bilirim ben.
Hiç alışkın olmasam da
Gayrı siz gidin ben burda
Onunla yalnız kalayım
İç çekerek sessiz sessiz
Biraz daha ağlayayım
Gururumu serdin yere
Dönemem artık geriye
Sitemler dolu heybemle
Şu an tren garındayım
Geleneği kültürüyle
Töresiyle tarihiyle
Yedi ayrı bölgesiyle
Bir başkadır bizim memleket
BİR CAN BORCUM VAR ALLAHA
ONUDA O ALABİLİR
KULLAR İSE BUNA ANCAK
BİR VESİLE OLABİLİR
HANGİ YÜREK HANGİ BİLEK




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!