Kamaşır gözlerim ay ışığında,
Vuslatın yolunu göremiyorum.
Sen gittin gideli kör karanlıkta,
Akılsız başımla dolaşıyorum.
Her gün kıdem basan bitmez kahrımla,
Hep keder demlerim gözyaşlarımla.
Tiryaki dilimde kısır tadımla,
Her yudumda ismini yâd ediyorum.
Sevinçler öfkeme hep beni sormuş,
Her an vurmak için pusular kurmuş.
Mutluluk isteyip sırtımdan vurmuş,
Sen gittin gideli didişiyorum.
Kayıt Tarihi : 20.11.2019 23:58:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!